rob2010ecuador.reismee.nl

Het Amazonegebied en Banos

Eindelijk kan ik weer iets naar jullie schrijven. Na 3 dagen in het Amazone regenwoud vertoeft te hebben zijn we nu weer in de bewoonde wereld.

De jungle was echt schitterend. We zaten in een lodge boven op een berg met een fantastisch uitzicht en het was heerlijk warm.Net als Kylie en Luna had ook ik te maken met allemaal ongenode gasten in mijn kamer, die ik er eerst maar eens uitgezet heb. Want slapen doe ik toch liever alleen.

Het schema dat gevolgd moet worden is best heftig. 's Morgens om 05.30 uur opstaan, ontbijten en dan een wandeling maken of per boot naar de Indianen. Onze gids was een Indiaan van een jaar of 70 en van hem hebben we geleerd hoe in de jungle te overleven.Geen Deet opsmeren maar gewoon bladeren verpulveren en dat op je lichaam smeren of citroen mieren eten. Heb het gedaan maar het was eens maar nooit meer.

De beesten vielen een beetje tegen, maar dat krijg je met 3 giechelende pubers bij je. Die beesten zijn dan natuurlijk al lang vertrokken.

Elke dag staat er weer iets nieuws op het programma, maar morgen gaan we lekker een dagje relaxen en bijkomen in de heetwaterbronner hier in Banos.

Heb wat foto's toegevoegd zodat jullie kunnen zien hoe het er hier uitziet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!